0 Winkelmand
Inhoud winkelmand
Totaal: € 0,00
Bestel nog voor € 20,00 en profiteer van gratis verzending!
Bestellen

Kan het zijn dat ik een artikel niet kan vinden in de webshop?
Wij werken elke dag hard aan het optimaliseren van ons assortiment. Daarbij proberen we onze producten zo makkelijk mogelijk vindbaar te maken. Maar natuurlijk kan het voorkomen dat een artikel wat lastiger gevonden wordt. Weet je het artikelnummer nog wel? Voer deze dan in de zoekbalk boven in beeld.

Indien je het artikel niet kan vinden, neem dan even contact met ons op. Dan helpen we je graag bij het terugvinden van het artikel.
Kan ik een bestelling plaatsen die buiten Nederland geleverd moet worden?
Helaas is het (nog) niet mogelijk om een bestellling te plaatsen die we buiten Nederland moeten bezorgen.
 
Ik weet mijn inloggegevens niet meer, wat nu?
Heb je een Heutink voor Thuis account, maar weet je je de inloggegevens niet meer? Geen probleem, ga naar de inlogpagina, en kies voor "Wachtwoord vergeten". Vul het emailadres in waarmee je een account hebt en wij sturen je de instructies voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord.

Blijf je problemen houden met inloggen? Neem dan even contact met ons op, dan helpen we je op weg.
Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen, is mijn bestelling wel goed binnengekomen?
Meestal verwerken wij bestellingen heel snel en ontvang je direct na jouw bestelling een bevestiging van ons op het door jouw opgegeven emailadres. Heb je deze email nog niet ontvangen?
  • Wacht een paar minuutjes. Het kan zijn dat we veel bestellingen tegelijkertijd ontvangen en dat de verwerkingstijd wat oploopt.
  • Controleer de map met  ongewenste e-mail in je mailprogramma; het kan zijn dat de email daar is beland.
Bieden bovenstaande oplossingen geen uitkomst en wacht je nog altijd op de bevestigingsemail, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb een vraag over een product of artikel op jullie website
Heb je een inhoudelijke vraag over een artikel of product op onze website, dan beantwoorden wij deze graag voor je. Bij Heutink werken veel specialisten, het kan daarom even duren voordat wij de juiste specialist voor jouw vraag hebben gevonden.

Voor dringende vragen raden wij aan om ons telefonisch te benaderen, voor overige vragen kun je het contactformulier gebruiken. Wij streven ernaar jouw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden. 
betaalmethodes